Neem Contact Op +31 (0) 73 64 88 990
  • linkedin link
  • twitter link

Assistent Controller / Allround Administrateur (32-40 uur)

Voor een trotse, dynamische en complexe Nederlandse productie organisatie in omgeving Helmond is Taxperience op zoek naar een rechterhand van de Controller. Deze organisatie heeft te maken met veranderlijke processen die de financiële administratie blijft prikkelen. Met een financieel team van 4 personen wordt de volledige financiële administratie  van 16 verschillende entiteiten georganiseerd. Als Assistent Controller heb je uiteraard een brede  rol binnen het financiële team. Je  verwerkt de financiële cijfers en informatie zodat er beslissingen over de financiële structuur, budget, investeringen en of administratie gemaakt kunnen worden door de Controller. Tevens organiseer en coördineer je de interne communicatie naar de verschillende stakeholders toe m.b.t. financiële kwesties.  Weet jij hoe het is om veel ballen tegelijk in de lucht te houden, blijf je scherp en heb je oog voor detail? Herken je je in onderstaand profiel? We zien graag zo spoedig mogelijk jouw cv tegemoet!

Functie kerntaken:

  • Ondersteunen Controller d.m.v. voorbereiden maandcijfers en jaarrekeningen;
  • Voorbereiding en controle facturen, debiteuren en crediteuren;
  • Beheren en optimaliseren van de financiële  administratie;
  • Contactpersoon financiële administratie interne vestigingen;
  • Aansluiten diverse projecten;
  • Applicatie beheerder;
  • Je bent verantwoordelijk voor de optimale uitvoering van de financiële administratie en biedt ondersteuning aan de Controller.
      

Functie eisen:

  • Minimaal een afgeronde opleiding MBO Bedrijfsadministratie (niveau 4)  /  HBO werk,- denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een op een financiële afdeling, bij voorkeur in een allround financiële functie;
  • Je bent leergierig, wil je graag nieuwe processen eigen maken en hebt een goed inlevingsvermogen;.
  • Je bent nauwkeurig, resultaat gericht en beschikt over een organiserend vermogen;
  • Je stelt je klantgericht, proactief en analytisch op;
  • Je komt goed tot je recht in een informele, nuchtere en professionele omgeving, waarbij veel betrokkenheid bij de bedrijfsvoering heerst;
  • Algemene computerbeheersing, MS Office (met name Excel), Exact Globe.

Wat kun je verwachten:

  • Een vooruitstrevende en toekomstgerichte organisatie die volop in beweging is, waar ruimte is voor zelfontwikkeling;
  • Een zelfstandige functie in een enthousiast team met collega's die hart voor de zaak hebben;
  • Marktconforme arbeidsvoorwaarden. Bij goede beoordeling mogelijkheid tot vast contract.

Geïnteresseerd?

Past deze functie goed bij jouw achtergrond en toekomst? Stuur dan zo spoedig mogelijk jouw cv naar Gaudelaine Tiessen via Gaudelaine@taxperience.nl, of neem telefonisch contact op via 06- 11 86 77 93.

Upload your application and cv