Neem Contact Op +31 (0) 73 64 88 990
Onze vestigingen 's-Hertogenbosch Amsterdam Moscow
  • linkedin link

Recruitment Business Manager

Van business management en development tot recruitment en relatiebeheer: jij kan het allemaal. Bij Taxperience Interim Solutions houd jij als Recruitment Business Manager van A tot Z de regie. De laatste Jaren is Taxperience Interim Solutions steeds meer aan het innoveren en groeien. Deze groei creëert ruimte voor nieuwe collega’s die hun ideeën graag willen delen en uitvoeren!

Wat ga je bij ons doen als Recruitment Business Manager?

Als Recruitment Business Manager ben je samen met je directe collega’s verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van onze interim dienstverlening. Hierbij zorg je voor nieuwe opdrachten, nieuwe interim professionals op gebied van tax, en de bemiddeling daarvan. Je bent verantwoordelijk voor het gehele proces: van het goed inventariseren van de wensen van zowel klant als interim professional tot het in orde maken van de contracten. Eenmaal up and running ben jij als Recruitment Business Manager verantwoordelijk voor jouw eigen portefeuille en het behouden en uitbreiden hiervan. Daarbij faciliteer je de interim professionals in hun professionele ontwikkeling.

Wat bieden wij jou?

Je komt in een volwassen team dat bestaat uit een mooie mix aan kennis en expertise op het gebied van recruitment, business development en tax en finance. Een divers, ambitieus en zeer complementair team met een collectief doel voor ogen.

 

  • Een salaris tussen €3300,- en € 4500,- op basis van een 40-urige werkweek. 32 uur is bespreekbaar;
  • 25 vakantiedagen en veel ruimte om te ondernemen en te ontwikkelen;
  • Functionele begeleiding passend bij jouw wensen en mate van ondernemerschap;
  • Een lease auto en zowel een individuele als collectieve bonus;
  • Een lerende werksfeer, waarbij we elkaar faciliteren en stimuleren.

 

Wie ben jij als Recruitment Business Manager?

Om de rol van Recruitment Business Manager goed te kunnen vervullen weet je onze interim tax dienstverlening goed te verkopen, benut je kansen op de markt en bouw je aan een goede relatie met de klanten en interim professionals. Daarnaast kan je op strategisch niveau meedenken, zowel met jouw klant als met Taxperience. Het liefst ben je al bekend met de wereld van business management en heb je kennis van internationaal zaken doen of het benaderen van internationaal opererende bedrijven.

Functie-eisen:

  • HBO / Universitair geschoold;
  • Minimaal 4 jaar ervaring in B-to-B sales of recruitment;
  • Ervaring met het opbouwen van een eigen klanten- of kandidatenportefeuille;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal uitstekend;
  • Goed vermogen om te leren.

 

Wie is Taxperience?

Taxperience Interim Solutions is een recruitment onderneming die deel uit maakt van Taxperience, een internationaal opererend fiscaal adviesbureau met meer dan 40 bevriende partner kantoren wereldwijd. We bemiddelen al ruim tien jaar landelijk interim tax en finance professionals bij grote, internationaal opererende opdrachtgevers. Door onze nauwe samenwerking met Taxperience ontstaat er een unieke situatie tussen collega’s waardoor je continu geprikkeld wordt. Cross selling, ondernemerschap en modern management zorgen bovendien voor een goede werksfeer en marktpositie.

Wil jij meer weten over hoe het is om bij ons te werken? Lees dan via de volgende link eens het artikel van Angélique: Angélique Vermulm over het werken bij Taxperience Interim Solutions* | LinkedIn

Geïnteresseerd?

  • Neem dan vandaag nog contact met ons op voor een kennismaking of solliciteer direct hieronder en vul je gegevens in. Voor vragen kun je contact opnemen met Jeroen Kox via +31615656302 of jeroen@taxperience.nl

Sollicitatieprocedure

We streven ernaar om binnen een week contact met je op te nemen. Na twee gespreksrondes, waarvan de eerste mogelijk telefonisch, vindt het arbeidsvoorwaardengesprek plaats, wat tevens het laatste gesprek is van je sollicitatie.

Upload your application and cv