Neem Contact Op +31 (0) 73 64 88 990
  • linkedin link
  • twitter link

Assistent Finance Manager

Taxperience groeit hard. De financiële administratie en processen - van de inmiddels 10 verschillende entiteiten- worden complexer, uitdagender en intensiever. Om deze reden zijn wij voor onze hoofdkantoor in ’s-Hertogenbosch op zoek naar een fulltime Assistent Finance Manager (40 uur per week). Samen met de Finance Manager zorg je voor de juiste uitvoering van de financiële administratie. Met veel eigen verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en groeiperspectief is deze functie de uitdaging voor de komende jaren.

Pas jij bij een (zeer) dynamische organisatie met enthousiaste collega’s en een mooi groei perspectief?

We zien graag zo spoedig mogelijk jouw sollicitatie tegemoet!

Verantwoordelijkheden:

  • Verzorging van het complete facturatieproces van 10 verschillende entiteiten;
  • Voeren van de crediteuren- en debiteurenadministratie ;
  • Voeren van de grootboekadministratie;
  • Verzorgen van bankboekingen en het voorbereiden van betalingen;
  • Verzorgen naar BTW aangiften voor alle entiteiten;
  • Beheren debiteurenportefeuille en bijbehorend credit management;
  • Verwerken en beheren van de pin en credit card betalingen;
  • Beheren van het wagenpark en de bijbehorende leasecontracten;
  • Ondersteunen bij de maand- kwartaal- en jaarafsluiting;
  • Assisteren bij management rapportages.

Functie eisen:

  • Afgeronde HBO opleiding (in financieel administratieve richting)
  • Circa 2-3 jaar werkervaring in een financieel administratieve positie
  • Uitstekende beheersing van de Nederlands en Engelse taal
  • Uitstekende beheersing van Ms Office. Ervaring met Unit4 is een pre;
  • Je werkt secuur, gedreven en stelt je flexibel op;
  • Je bent communicatief sterk, je houdt van dynamiek en ziet het als een uitdaging mee te groeien met onze organisatie.

 

Taxperience is een bijzonder veelzijdige organisatie. Van origine zijn we een fiscale dienstverlener met circa 70 professionals. Met business lines als Corporate Finance, Legal, IT en Interim Solutions is een unieke situatie ontstaan. Cross selling, ondernemerschap en modern management zorgen voor  een goede werksfeer en marktpositie. 

We spelen in op de wens van de ambitieuze, doelgerichte professional die houdt van een nuchtere en sympathieke werkomgeving. Met een uitgebreide en hard groeiende klantenportefeuille zijn er continu inhoudelijke uitdagingen te vinden en werk je in een gelijkgestemd  team. Er zijn korte communicatielijnen en er is veel ruimte voor zelfstandigheid en eigen verantwoordelijkheid.

Interesse?

Neem dan vandaag nog contact met ons op voor een kennismaking of solliciteer direct hieronder en vul je gegevens in. Voor vragen kun je contact opnemen met Dennis Gosselin via +31650125125 of HR@taxperience.nl

Acquisitie op basis van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Upload your application and cv